Системний підхід до організації правовиховної роботи в ПТНЗ


Системний підхід

до організації правовиховної роботи в ПТНЗ

Система роботи з учнями з правового виховання повинна передбачати цілеспрямовану, планову, взаємопов’язану діяльність всіх складових частин - від директора до всього педагогічного колективу.
Необхідно визначити роботу всіх структурних підрозділів навчального закладу  з правового виховання учнів.
1.   Дирекція  вивчає особливості контингенту учнів, причини виникнення важковиховуваності, передовий досвід роботи з такими учнями, визначає шляхи вдосконалення роботи з ними.
2.   Заступник директора  з навчально-виховної роботи планує роботу з правового виховання(розділ «Превентивне виховання» в плані роботи закладу на рік).
3.   Класні керівники та майстри виробничого навчання виявляють та вивчають інтереси, здібності, нахили учнів, залучають їх до позаурочної діяльності.
4.   Психолог та соціальний педагог здійснює психологічну профілактику та корекцію відхилень у поведінці неповнолітніх.
5.   Органи учнівського самоврядування залучають учнів до різних видів громадсько-корисної роботи діяльності, виконання доручень.
6.   Бібліотекар планує розвиток читацьких інтересів учнів.
7.   Медичний персонал дає відомості про стан здоров’я, попереджає про нервово-психічні відхилення.

Немає коментарів:

Дописати коментар